Zespół

psycholog 

ASzUkończyła studia na kierunku psychologia na Wydziale Filozoficznym Uniwersytetu Jagiellońskiego realizując ścieżkę Psychologii Klinicznej Dziecka. Jest psychologiem dziecięcym, zajmuje się zarówno wspomaganiem rozwoju dzieci o typowym przebiegu rozwoju jak i dzieci z zaburzeniami rozwojowymi. Posiada doświadczenie w zakresie diagnozy oraz terapii dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwojowymi. Współpracowała z Laboratorium Psychologii Rozwoju Małego Dziecka min. projektując zadania testujące poziom rozwoju rozmienienia społecznego dzieci 12 i 18 miesięcznych. Brała udział w ogólnopolskiej akcji „Wczesnego wykrywania zaburzeń komunikowania się i rozwoju społecznego” prowadząc badania przesiewowe. 

Od kilku lat współpracuje z Uniwersytetem Jagiellońskim prowadząc zajęcia dydaktyczne. Prowadziła zajęcia Stymulowanie rozwoju dziecka, obecnie realizuje autorskie zajęcia Terapia małego dziecka z autyzmem. Jest współautorką publikacji Zabawy dla dzieci z autyzmem oraz autorką wielu szkoleń i warsztatów dla rodziców, specjalistów i studentów.

 

psycholog 

Jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku Psychologia. W ramach studiów zrealizowała ścieżkę specjalizacyjną Psychologii Klinicznej Dziecka. Ukończyła również Studium Pedagogiczne Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz studia podyplomowe z zakresu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Prowadziła zajęcia adaptacyjne dla dzieci oraz cykl warsztatów „Asertywny Przedszkolak” w Centrum Rozwoju Dziecka i Rodzica „Pestka”. Brała udział w projekcie badawczym Laboratorium Psychologii Rozwoju Małego Dziecka w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego „Narodziny i rozwój zdolności do mentalizacji”. Doświadczenie zdobywała podczas wolontariatów, projektów i staży realizowanych przez Stowarzyszenie na rzecz dzieci z autyzmem Zacisze oraz Przystanek Przedszkolak. Prowadziła zajęcia indywidualne i grupowe z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną oraz zaburzeniami rozwoju, w tym głównie ze spektrum autyzmu i Zespołem Aspergera. Pracowała jako psycholog w przedszkolach z oddziałami specjalnymi i integracyjnymi, prowadząc zajęcia w ramach wczesnego wspomagania rozwoju oraz pomocy psychologiczno- pedagogicznej.

pedagog- terapeuta, terapeuta Integracji Sensorycznej, terapeuta ręki

 

Ukończyła studia pedagogiczne na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, następnie studia podyplomowe z zakresu Terapia i Rewalidacja dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz Integracja Sensoryczna dające uprawnienia do diagnozowania, planowania i prowadzenia terapii  pod patronatem Polskiego Stowarzyszenia Integracji Sensorycznej (numer certyfikatu 180/I/II/2020). Uczestniczka szkoleń z Terapii ręki i zaburzeń motoryki małej (I i II stopień) i Empatia w relacjach z dziećmi oraz warsztatu nt. Diagnoza i terapia dzieci z Zespołem Aspergera. Na co dzień pracuje jako nauczyciel wychowania przedszkolnego w jednym z krakowskich przedszkoli, dodatkowo od trzech lat prowadzi terapię pedagogiczną.

logopeda

Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas praktyk m.in. w Specjalistycznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej dla Dzieci w Wieku Przedszkolnym, w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym nr 1 im. Jana Matejki w Krakowie, gdzie pracowała z młodzieżą z zaburzeniami rozwojowymi, oraz w kilku krakowskich przedszkolach. Jeździła, jako wychowawca na obozy rehabilitacyjne dla dzieci ze spektrum autyzmu. Pracowała w Centrum Rozwoju prowadząc zajęcia ogólnorozwojowe dla dzieci do trzech lat. Obecnie prowadzi zajęcia w oparciu o autorski program wspierający rozwój psychoruchowy i adaptację dzieci do przedszkola w Bawialni M. w stylu Montessori. W trakcie studiów realizowała wolontariat, prowadząc terapię dzieci z opóźnionym rozwojem mowy. Napisała pracę badawczą pod kierunkiem dr Joanny Trzaskalik analizując wpływ przerostu migdała gardłowego na niedosłuch i opóźniony rozwój mowy. W wolnym czasie prowadzi fanpage, na którym dzieli się z rodzicami i wychowawcami pomysłami na zabawy dla najmłodszych dzieci.