Paulina Malinowska

Logopeda

Ukończyła pedagogikę na Uniwersytecie Jagiellońskim. Ponadto jest absolwentką studiów podyplomowych z zakresu logopedii na Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN w Krakowie. Aktualnie studiuje na kierunku psychologia. Praktykę zawodową zdobywała m.in. w przedszkolach dla dzieci z autyzmem i poradni psychologiczno – pedagogicznej, gdzie prowadziła zajęcia dla dzieci w wieku przedszkolnym. Stworzyła program zajęć profilaktycznych skierowany do dzieci w 2,5 – 3,5 r.ż. „Logorytmika dla smyka”. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu, niedokształceniem mowy o typie afazji, opóźnionym rozwojem mowy, trudnościami artykulacyjnymi.

Wybrane kursy i szkolenia

Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej;

 

KARTY OCENY LOGOPEDYCZNEJ – KOLD do diagnozy dzieci w wieku od 1. miesiąca do końca 9. roku życia;

 

Wspomaganie rozwoju mowy i komunikacji z wykorzystaniem metody werbo – tonalnej;

 

Terapia dziecięcej apraksji mowy, ORM, afazji motorycznej i rozwojowej, według zasad motorycznego uczenia;

 

Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie logopedyczne;

 

Werbogesty. Od gestu do słowa i będzie rozmowa;

 

Od działania do rozumienia. Praca z dziećmi z zaburzeniami rozumienia;

 

Stymulacja traktu ustno – twarzowego;

 

Arfid wyzwanie XXI wieku dla rodziców i terapeutów;

 

Logopeda i ortodonta. Wspólny pacjent, wspólne działania (Ogólnopolska konferencja logopedyczno – ortodontyczna);

 

Zaburzenia korowe u dzieci;

 

Terapia mięśniowa strefy orofacjalnej;

 

PECS – poziom I (Pyramid Educational Consultants);

 

Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem (Fundacja Synapsis);

 

Diagnoza funkcjonalna dzieci z autyzmem – Profil Psychoedukacyjny PEP– R (Fundacja Synapsis);

 

Diagnozowanie małych dzieci w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu (Fundacja Synapsis);

 

Zagadnienia z zakresu diagnozy i terapii Zespołu Aspergera (Fundacja Synapsis);

 

Trudne zachowania osób z autyzmem – model pracy w oparciu o pozytywne, nieawersyjne strategie (Fundacja Synapsis);

 

Jak wspomagać dzieci z autyzmem w rozwijaniu funkcjonalnej komunikacji (Fundacja Synapsis);

 

Narzędzie M-CHAT-R/F – praktyczne zastosowanie w monitorowanie rozwoju dziecka (Fundacja Synapsis);

 

Zabawa w terapii dziecka z autyzmem (Cresco).

Twoje dziecko potrzebuje pomocy? Skontaktuj się z nami