
Paulina Malinowska
Logopeda
Ukończyła pedagogikę na Uniwersytecie Jagiellońskim. Ponadto jest absolwentką studiów podyplomowych z zakresu logopedii na Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN w Krakowie. Aktualnie studiuje na kierunku psychologia. Praktykę zawodową zdobywała m.in. w przedszkolach dla dzieci z autyzmem i poradni psychologiczno – pedagogicznej, gdzie prowadziła zajęcia dla dzieci w wieku przedszkolnym. Stworzyła program zajęć profilaktycznych skierowany do dzieci w 2,5 – 3,5 r.ż. „Logorytmika dla smyka”. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu, niedokształceniem mowy o typie afazji, opóźnionym rozwojem mowy, trudnościami artykulacyjnymi.
Ukończyła pedagogikę na Uniwersytecie Jagiellońskim. Ponadto jest absolwentką studiów podyplomowych z zakresu logopedii na Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN w Krakowie. Aktualnie studiuje na kierunku psychologia. Praktykę zawodową zdobywała m.in. w przedszkolach dla dzieci z autyzmem i poradni psychologiczno – pedagogicznej, gdzie prowadziła zajęcia dla dzieci w wieku przedszkolnym. Stworzyła program zajęć profilaktycznych skierowany do dzieci w 2,5 – 3,5 r.ż. „Logorytmika dla smyka”. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu, niedokształceniem mowy o typie afazji, opóźnionym rozwojem mowy, trudnościami artykulacyjnymi.
Wybrane kursy i szkolenia
Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej;
KARTY OCENY LOGOPEDYCZNEJ – KOLD do diagnozy dzieci w wieku od 1. miesiąca do końca 9. roku życia;
Wspomaganie rozwoju mowy i komunikacji z wykorzystaniem metody werbo – tonalnej;
Terapia dziecięcej apraksji mowy, ORM, afazji motorycznej i rozwojowej, według zasad motorycznego uczenia;
Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie logopedyczne;
Werbogesty. Od gestu do słowa i będzie rozmowa;
Od działania do rozumienia. Praca z dziećmi z zaburzeniami rozumienia;
Stymulacja traktu ustno – twarzowego;
Arfid wyzwanie XXI wieku dla rodziców i terapeutów;
Logopeda i ortodonta. Wspólny pacjent, wspólne działania (Ogólnopolska konferencja logopedyczno – ortodontyczna);
Zaburzenia korowe u dzieci;
Terapia mięśniowa strefy orofacjalnej;
PECS – poziom I (Pyramid Educational Consultants);
Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem (Fundacja Synapsis);
Diagnoza funkcjonalna dzieci z autyzmem – Profil Psychoedukacyjny PEP– R (Fundacja Synapsis);
Diagnozowanie małych dzieci w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu (Fundacja Synapsis);
Zagadnienia z zakresu diagnozy i terapii Zespołu Aspergera (Fundacja Synapsis);
Trudne zachowania osób z autyzmem – model pracy w oparciu o pozytywne, nieawersyjne strategie (Fundacja Synapsis);
Jak wspomagać dzieci z autyzmem w rozwijaniu funkcjonalnej komunikacji (Fundacja Synapsis);
Narzędzie M-CHAT-R/F – praktyczne zastosowanie w monitorowanie rozwoju dziecka (Fundacja Synapsis);
Zabawa w terapii dziecka z autyzmem (Cresco).