Natalia Boroń

Psycholog

Jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku psychologia. W ramach studiów zrealizowała ścieżkę specjalizacyjną Psychologia Kliniczna Dziecka. Ukończyła również Studium Pedagogiczne Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz studia podyplomowe z zakresu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Brała udział w projekcie badawczym Laboratorium Psychologii Rozwoju Małego Dziecka w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego „Narodziny i rozwój zdolności do mentalizacji”. Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas wolontariatów, projektów i staży realizowanych przez Stowarzyszenie na rzecz dzieci z autyzmem Zacisze oraz Przystanek Przedszkolak. Prowadziła zajęcia indywidualne i grupowe z dziećmi w normie rozwojowej, a także z niepełnosprawnością intelektualną oraz zaburzeniami rozwoju, w tym głównie ze spektrum autyzmu. Pracowała jako psycholog w przedszkolach z oddziałami specjalnymi i integracyjnymi, prowadząc zajęcia w ramach wczesnego wspomagania rozwoju oraz pomocy psychologiczno- pedagogicznej.
 
W CRESCO prowadzi zajęcia indywidualne i grupowe, a także konsultacje rodzicielskie.
 
Zainteresowania zawodowe: wczesne wspomaganie rozwoju dziecka, diagnoza i wsparcie rozwoju dzieci w wieku 0-6, trudności z zakresie jedzenia i snu małych dzieci, zaparcia nawykowe i moczenie, psychologia okołoporodowa, wypalenie i kryzysy rodzicielskie.

Wybrane kursy i szkolenia

PECS- Picture Exchange Communication System- Poziom I
 
Szkoła dla Rodziców i Wychowawców
 
Trening Umiejętności Społecznych (TUS)
 
Terapi grupowa dzieci ze spektrum autyzmu (Fundacja Pomoc Autyzm)
 
Analiza zachowania (Uniwersytet Jagielloński)
 
Stosowana analiza zachowania (Uniwersytet Jagielloński)
 
Droga do umiejętności- terapia małego dziecka z autyzmem w nurcie rozwojowym (CRESCO)
 
Zabawa w terapii dziecka z autyzmem (CRESCO)
 
Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji osób z autyzmem (Fundacja SYNAPSIS)
 
Szkolenie nadające uprawnienia do posługiwania się w praktyce diagnostycznej Skalą Inteligencji Stanford-Binet 5
 
Szkolenia: Trudne emocje dziecka. Trudne zachowania dziecka (D. Słowikowska)
 
Szkoła konsultacji dla psychologów- moduł 3 (A. Stein, M. Stańczyk)
 
Dziecko dwujęzyczne – diagnoza i wsparcie rozwoju (U. Petrycka, J. Kołak)
 
Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie logopedyczne (Agata Gładowicz- Bojarska)
 
Jak diagnozować rozwój teorii umysłu? (CRESCO)
 
Przedszkolak z trudnościami emocjonalnymi (CRESCO)
 
Zaparcia nawykowe i moczenie. Szkolenie dla profesjonalistów (Karla Orban)
 
Czułe wsparcie w kryzysach okołoporodowych- półroczne szkolenie dla psychologów i psychoterapeutów (Katarzyna Skorupska)

Twoje dziecko potrzebuje pomocy? Skontaktuj się z nami