Monika Tomczyk

Psycholog

Jest absolwentką Psychologii Stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas pracy z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i Zespołem Aspergera oraz ich rodzinami, jako terapeuta w przedszkolu specjalnym dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz jako psycholog, terapeuta i konsultant w przedszkolach integracyjnych na terenie Krakowa. Brała udział w wolontariatach środowiskowych organizowanych m.in. przez Stowarzyszenie na rzecz dzieci z autyzmem „Zacisze”. Obecnie prowadzi zajęcia indywidualne i grupowe dla dzieci i młodzieży z autyzmem oraz innymi trudnościami rozwojowymi, konsultacje psychologiczne i szkolenia dla specjalistów.

Wybrane kursy i szkolenia

Ruch Rozwijający wg Veroniki Sherborne poziom I (Kapelusz z kwiatami)
 
ADOS-2. Diagnoza kliniczna (Fundacja JiM)
 
Praktyk metody “Kids’ Skils” (pracownia Psychologiczna Magdalena Szutarska)
 
Podstawy prowadzenia jogi dla dzieci i młodzieży (Art of yoga)
 
Szkolenie EEG-Biofeedback I stopnia (Bio Med Centrum Rehabilitacji Poznawczej i Neuroterapii)
 
Depresja. Choroba naszych czasów (Centrum terapii i rozwoju INDYGO)
 
Praca nad sobą jako podstawa budowania relacji i więzi- warsztat (Fundacja zrozumieć autyzm)
 
TUS- trening umiejętności społecznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju (Centrum terapii i rozwoju INDYGO)
 
MAKATON Program Rozwoju Komunikacji I stopnia (Program Rozwoju Komunikacji MAKATON PRKM)
 
Nowe metody diagnostyczne do badania dzieci i młodzieży- konferencja (Polskie Towarzystwo Psychologiczne Oddział Krakowski)
 
Droga do umiejętności- terapia małego dziecka z autyzmem w nurcie rozwojowym (Poradnia Rozwoju Dziecka i Rodziny CRESCO)
 
AAC- alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się dzieci ze specjalnymi potrzebami w komunikacji (EgoSelect- Akademia Terapeuty)
 
Kurs wprowadzający do metody Wideotreningu Komunikacji (Fundacja na rzecz dzieci ze środowisk zagrożonych PLUS)
 
Dobra współpraca z rodziną osoby z autyzmem (Fundacja SYNAPSIS)
 
Podstawowe zagadnienia terapii i eduacji dzieci z autyzmem cz. I i II (Fundacja SYNAPSIS)
 
Zachowania trudne u osób z Autyzmem. Agresja i autoagresja (Zespół Szkół Specjalnych nr 13 w Krakowie)

Twoje dziecko potrzebuje pomocy? Skontaktuj się z nami