Klaudia Borkowska

Psycholog

Ukończyła studia na kierunku psychologia na Wydziale Filozoficznym Uniwersytetu Jagiellońskiego, realizując ścieżki specjalizacyjne Psychologia Kliniczna Dziecka oraz Psychologia Edukacji i Rodziny. Posiada uprawnienia pedagogiczne do pracy nauczycielskiej uzyskane w Studium Pedagogicznym Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka w Wyższej Szkole Humanistyczno-Ekonomicznej w Brzegu. Brała udział w licznych projektach badawczych realizowanych w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w tym w Laboratorium Psychologii Rozwoju Małego Dziecka oraz Applied Memory Research Laboratory. Doświadczenie zawodowe zdobywała w krakowskich żłobkach, przedszkolach, szkole, publicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej oraz odbywając staż w młodzieżowym ośrodku wychowawczym w Wielkich Drogach. Jako wolontariusz pracowała w Stowarzyszeniu Rozwijanka w Wieliczce realizując zajęcia dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwojowymi. Aktualnie pracuje w krakowskich przedszkolach, prowadząc zajęcia indywidualne i grupowe oraz konsultacje dla rodziców. Współpracuje również z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Krakowie jako uczestnik grup roboczych.

Wybrane kursy i szkolenia

Zaburzenia więzi (Regulatio)
 
Moczenie i zaparcia nawykowe – trudności toaletowe u dzieci (Bliskie Miejsce)
 
Trening Umiejętności Społecznych (Joanna Węglarz Studio Psychologiczne)
 
Przedszkolak z trudnościami emocjonalnymi (CRESCO)
 
Zabawa w terapii dziecka z autyzmem (CRESCO)
 
AAC – Alternatywne i wspomagające metody komunikacji (CRESCO)
 
Jak diagnozować rozwój teorii umysłu (CRESCO)
 
Jak wspierać rozwój teorii umysłu (CRESCO)
 
Lęk u dziecka w wieku przedszkolnym (CRESCO)
 
Psychoterapia dzieci i młodzieży (Uniwersytet Jagielloński)
 
Diagnoza i rozwój małego dziecka (Uniwersytet Jagielloński)
 
Trauma dziecięca (Uniwersytet Jagielloński)
 
Terapia Zabawą (Uniwersytet Jagielloński)
 
Dysleksja a zaburzenia procesów poznawczych (Uniwersytet Jagielloński)
 
Zaburzenia rozwoju w dzieciństwie i adolescencji (Uniwersytet Jagielloński)
 
Psychopatologia rozwojowa (Uniwersytet Jagielloński)
 
Praca z zachowaniami schematycznymi (Fundacja Pomoc Autyzm)
 
Wsparcie dziecka z ASD (Fundacja Pomoc Autyzm)
 
Przebodźcowanie osób w spektrum autyzmu – praktyczne wskazówki wyciszania (Fundacja Pomoc Autyzm)
 
Nastolatki LGBT+ w spektrum autyzmu (Fundacja Dziewczyny w Spektrum)
 
Dziecko doświadczające traumy (Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę)
 
Uprawnienia do posługiwania się w praktyce diagnostycznej Skalą Inteligencji Stanford-Binet 5 (PTPP)

Twoje dziecko potrzebuje pomocy? Skontaktuj się z nami