
Kinga Mietz
Neurologopeda
Ukończyła filologię polską z logopedią na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, międzyuczelniane studia podyplomowe Neurologopedia z elementami audiologii i foniatrii na Uniwersytecie Pedagogicznym i Medycznym Centrum Kształcenia Podyplomowego UJ oraz studia doktoranckie z zakresu językoznawstwa na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Pracę doktorską pt. Pamięć i rutynizacja jako czynniki warunkujące nabywanie języka w normie i w oligofazji – ujęcie psycho- i neurolingwistyczne napisała pod kierunkiem prof. dra hab. Mirosława Michalika. Jest autorką artykułów naukowych i popularnonaukowych z zakresu logopedii, wykładowcą akademickim. Od wielu lat prowadzi terapię neurologopedyczną, zajęcia w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz konsultacje neurologopedyczne.
Ukończyła filologię polską z logopedią na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, międzyuczelniane studia podyplomowe Neurologopedia z elementami audiologii i foniatrii na Uniwersytecie Pedagogicznym i Medycznym Centrum Kształcenia Podyplomowego UJ oraz studia doktoranckie z zakresu językoznawstwa na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Pracę doktorską pt. Pamięć i rutynizacja jako czynniki warunkujące nabywanie języka w normie i w oligofazji – ujęcie psycho- i neurolingwistyczne napisała pod kierunkiem prof. dra hab. Mirosława Michalika. Jest autorką artykułów naukowych i popularnonaukowych z zakresu logopedii, wykładowcą akademickim. Od wielu lat prowadzi terapię neurologopedyczną, zajęcia w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz konsultacje neurologopedyczne.
Wybrane kursy i szkolenia
Narzędzie M-CHAT-R/F – praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka (Fundacja Synapsis)
Wprowadzenie do metody Growth trough Play System (Fundacja Zrozumieć Autyzm)
II Część Seminarium Naukowego: „Logopedia śląska w badaniach naukowych i w praktyce”, (Uniwersytet Śląski, Katowice)
V Ogólnopolska Konferencja Naukowa Małopolskiego Oddziału Polskiego Towarzystwa Logopedycznego: „Nowa Logopedia. Rozumienie – diagnoza i terapia” (Uniwersytet Pedagogiczny, Kraków)
Warsztaty: „Opóźniony rozwój mowy – prawidłowa diagnoza i skuteczne metody terapeutyczne”, Katowice
IV Ogólnopolska Konferencja Naukowa Małopolskiego Oddziału Polskiego Towarzystwa Logopedycznego: „Nowa Logopedia. Interakcyjne uwarunkowania rozwoju i zaburzeń mowy” (Uniwersytet Pedagogiczny, Kraków)