
Beata Kokoszka
Psycholog
Jest absolwentką Psychologii Stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Posiada uprawnienia pedagogiczne do pracy nauczycielskiej. Doświadczenie zawodowe zdobywała w krakowskich żłobkach i przedszkolach oraz odbywając staż w Młodzieżowych Ośrodkach Wychowawczych. Współprowadziła zajęcia w ramach Treningu Umiejętności Społecznych. Aktualnie pracuje w jednym z krakowskich przedszkoli, prowadząc zajęcia indywidualne i grupowe oraz konsultacje dla rodziców. Współpracuje z Fundacją Sustinae, gdzie obejmuje wsparciem zarówno osoby neurotypowe, jak i z trudnościami, m.in. ze spektrum autyzmu, mutyzmem, czy zaburzeniami osobowości oraz z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Krakowie jako uczestnik grup roboczych.
WYBRANE KURSY I SZKOLENIA
Trener Umiejętności Społecznych Dzieci i Młodzieży (Centrum Szkoleniowo-Terapeutyczne SENS)
Dziecko z całościowymi zaburzeniami rozwoju: diagnoza, terapia i wsparcie formalne (Strefa Wsparcia Pedagoga)
Wspieranie rozwoju dziecka z autyzmem w codzienności (Strefa Wsparcia Pedagoga)
Terapia dziecka z autyzmem – wybrane modele (Centrum Rozwoju Personalnego)
Organizacja Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej dzieciom z uwzględnieniem zróżnicowania ich potrzeb rozwojowych i edukacyjnych (Instytut Edukacji i Innowacji)
Wspieranie rozwoju psychoruchowego dziecka z elementami terapii ręki (Fundacja Inspirator)
Wybrane aspekty wspomagania rozwoju małych dzieci cz. I i II (Fundacja Inspirator)
Jak wspomagać dziecko z trudnościami emocjonalnymi w przedszkolu? (CRESCO)
Kształtowanie kompetencji emocjonalno-społecznych u dzieci w wieku przedszkolnym.
Wywiad i diagnoza dziecka (Izabela Żurawska, Psychologia pod lupą)
Jest absolwentką Psychologii Stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Posiada uprawnienia pedagogiczne do pracy nauczycielskiej. Doświadczenie zawodowe zdobywała w krakowskich żłobkach i przedszkolach oraz odbywając staż w Młodzieżowych Ośrodkach Wychowawczych. Współprowadziła zajęcia w ramach Treningu Umiejętności Społecznych. Aktualnie pracuje w jednym z krakowskich przedszkoli, prowadząc zajęcia indywidualne i grupowe oraz konsultacje dla rodziców. Współpracuje z Fundacją Sustinae, gdzie obejmuje wsparciem zarówno osoby neurotypowe, jak i z trudnościami, m.in. ze spektrum autyzmu, mutyzmem, czy zaburzeniami osobowości oraz z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Krakowie jako uczestnik grup roboczych.
WYBRANE KURSY I SZKOLENIA
Trener Umiejętności Społecznych Dzieci i Młodzieży (Centrum Szkoleniowo-Terapeutyczne SENS)
Dziecko z całościowymi zaburzeniami rozwoju: diagnoza, terapia i wsparcie formalne (Strefa Wsparcia Pedagoga)
Wspieranie rozwoju dziecka z autyzmem w codzienności (Strefa Wsparcia Pedagoga)
Terapia dziecka z autyzmem – wybrane modele (Centrum Rozwoju Personalnego)
Organizacja Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej dzieciom z uwzględnieniem zróżnicowania ich potrzeb rozwojowych i edukacyjnych (Instytut Edukacji i Innowacji)
Wspieranie rozwoju psychoruchowego dziecka z elementami terapii ręki (Fundacja Inspirator)
Wybrane aspekty wspomagania rozwoju małych dzieci cz. I i II (Fundacja Inspirator)
Jak wspomagać dziecko z trudnościami emocjonalnymi w przedszkolu? (CRESCO)
Kształtowanie kompetencji emocjonalno-społecznych u dzieci w wieku przedszkolnym.
Wywiad i diagnoza dziecka (Izabela Żurawska, Psychologia pod lupą)