
Agnieszka Reiser
Neurologopeda
LOGOPEDA
Ukończyła studia logopedyczne na Akademii Ignatianum. Napisała pracę badawczą pod kierunkiem dr Joanny Trzaskalik analizując wpływ przerostu migdała gardłowego na niedosłuch i opóźniony rozwój mowy. Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas praktyk m.in. w poradni psychologiczno-pedagogicznej, specjalnym ośrodku szkolno – wychowawczym, gdzie pracowała z młodzieżą z zaburzeniami rozwojowymi, w krakowskich przedszkolach oraz na turnusach rehabilitacyjnych dla dzieci ze spektrum autyzmu. Pracowała w Centrum Rozwoju prowadząc zajęcia ogólnorozwojowe i adaptacyjne do przedszkola i żłobka połączone z warsztatami dla rodziców. Obecnie prowadzi zajęcia w oparciu o autorski program wspierający i stymulujący prawidłowy rozwój psychoruchowy maluchów w Bawialni M. w stylu Montessori. W Centrum Cresco prowadzi terapię z dziećmi z wadami wymowy o różnym podłożu, opóźnionym rozwojem mowy, całościowymi zaburzeniami rozwoju, niedokształceniem mowy o typie afazji i z niepełnosprawnością intelektualną. Prowadzi fanpage “Mimbla – przestrzeń dla dzieci i rodziców”, na którym dzieli się z rodzicami i wychowawcami autorskimi pomysłami na zabawy dla najmłodszych dzieci oraz warsztaty dla rodziców.
LOGOPEDA
Ukończyła studia logopedyczne na Akademii Ignatianum. Napisała pracę badawczą pod kierunkiem dr Joanny Trzaskalik analizując wpływ przerostu migdała gardłowego na niedosłuch i opóźniony rozwój mowy. Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas praktyk m.in. w poradni psychologiczno-pedagogicznej, specjalnym ośrodku szkolno – wychowawczym, gdzie pracowała z młodzieżą z zaburzeniami rozwojowymi, w krakowskich przedszkolach oraz na turnusach rehabilitacyjnych dla dzieci ze spektrum autyzmu. Pracowała w Centrum Rozwoju prowadząc zajęcia ogólnorozwojowe i adaptacyjne do przedszkola i żłobka połączone z warsztatami dla rodziców. Obecnie prowadzi zajęcia w oparciu o autorski program wspierający i stymulujący prawidłowy rozwój psychoruchowy maluchów w Bawialni M. w stylu Montessori. W Centrum Cresco prowadzi terapię z dziećmi z wadami wymowy o różnym podłożu, opóźnionym rozwojem mowy, całościowymi zaburzeniami rozwoju, niedokształceniem mowy o typie afazji i z niepełnosprawnością intelektualną. Prowadzi fanpage “Mimbla – przestrzeń dla dzieci i rodziców”, na którym dzieli się z rodzicami i wychowawcami autorskimi pomysłami na zabawy dla najmłodszych dzieci oraz warsztaty dla rodziców.
Wybrane kursy i szkolenia
Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie logopedyczne;
Zabawa w terapii dziecka z autyzmem;
Diagnoza skróconych wędzidełek jamy ustnej w aspekcie logopedycznym;
Mózgowe mechanizmy procesów językowych. Co warto wiedzieć o afazji;
Terapia miofunkcjonalna w praktyce;
Ankyloglossia. Stymulacja przed i po zabiegu;
Zabawa z małym dzieckiem z autyzmem metodą na rozwój komunikowania;
Oddychanie w praktyce logopedycznej;
Zaburzenia rozumienia. Strategie wspierające;
Nosowanie w terapii logopedycznej;
Echolalia. Sposoby wykorzystania echolalii do komunikacji.;
Interpretacja wyników badań słuchu dla logopedów;
Strategie pracy z dziećmi z echolalią (Fundacja Synapsis);
Wertykalno-horyzontalna pozycja języka. Oddychanie;
Terapia połykania w pracy logopedy;
Werbogesty. Od gestu do słowa i będzie rozmowa (Agata Gładowicz-Bojarska)
Skojarzenia do mówienia (Ewa Grzelak)