Regulamin

Regulamin szkoleń realizowanych przez Centrum Rozwoju Dziecka i Rodziny CRESCO

 

Definicje

  1. Definicje w niniejszym Regulaminie należy rozumieć w sposób następujący:
    a) Regulamin – niniejszy Regulamin.
    b) Usługodawca – Centrum Rozwoju Dziecka i Rodziny CRESCO Anna Szczypczyk, NIP 6792777485, REGON 123202458,
    c) Usługobiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, której kodeks cywilny przyznaje osobowość prawną, kierująca Uczestnika do udziału w szkoleniu,
    d) Uczestnik – wyznaczona przez Usługobiorcę pełnoletnia osoba fizyczna uczestnicząca w szkoleniu. W przypadku Usługobiorcy będącego osobą fizyczną może on być jednocześnie Uczestnikiem. Ilekroć w Regulaminie jest mowa o Usługobiorcy, dotyczy to także Uczestnika.
    e) Strony – łącznie Usługodawca i Usługobiorca,
    f) szkolenie stacjonarne – usługa o charakterze szkoleniowym realizowana w miejscu wyznaczonym przez Usługodawcę,
    g) szkolenie online – świadczona w czasie rzeczywistym drogą elektroniczną bez jednoczesnej obecności Stron lub Uczestnika (na odległość) usługa o charakterze szkoleniowym realizowana przez Usługodawcę,
    h) szkolenie online do samodzielnego odtworzenia – szkolenie utrwalone w formie wideo do samodzielnego wielokrotnego odtworzenia przez Uczestnika w określonym okresie od momentu uzyskania dostępu do wybranego szkolenia;
    i) RODO – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
    j) dane – dane, w tym dane osobowe Uczestnika, podane przez Usługobiorcę podczas zawarcia Umowy oraz przez Uczestnika podczas korzystania ze szkolenia,
    k) strona www – administrowana przez Usługodawcę strona internetowa pod adresem cresco.edu.pl na której zamieszczane są informacje o szkoleniach,
    l) informacja o szkoleniu – informacja znajdująca się na stronie www o szkoleniu oraz o warunkach organizacji i przeprowadzenia szkolenia.
    m) Konsument – Usługobiorca będący osobą fizyczną zawierającą z Usługodawcą Umowę, niezwiązaną bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową tej osoby. postanowienie dotyczące Konsumentów stosuje się także do przedsiębiorcy na prawach konsumenta, tj. osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

 

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa:
    a) prawa i obowiązki Usługodawcy związane z organizacją szkoleń oraz prawa i obowiązki Usługobiorcy związane z rejestracją lub zakupem oraz uczestnictwem w szkoleniach,
    b) zasady dokonywania rejestracji na szkolenie online lub szkolenie stacjonarne oraz zasady składania zamówień na szkolenie do samodzielnego odtworzenia;
    c) zasady rezygnacji ze szkolenia
    d) zasady odstąpienia od umowy;
    e) zasady rozpatrywania reklamacji;
    f) zasady wyłączenia odpowiedzialności Usługodawcy w związku z organizacją i przeprowadzeniem szkoleń,
    g) warunki ochrony danych osobowych przetwarzanych przez Usługodawcę w związku z organizacją i przeprowadzeniem szkoleń;
    h) zasady korzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów;
    i) tryby zmiany regulaminu.
  2. Regulamin jest udostępniany Usługobiorcom za pośrednictwem strony www.
  3. Usługobiorca jest zobowiązany do zapoznania się z treścią Regulaminu przed rejestracją na szkolenie online lub szkolenie stacjonarne, lub przed złożeniem zamówienia na szkolenie do samodzielnego odtworzenia.
  4. Zawarcie umowy pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą następuje w momencie dokonania płatności za szkolenie. Płatność uznaje się za dokonaną w momencie odnotowania wpłaty na rachunku bankowym Usługodawcy. Operatorem transakcji płatniczych jest przelewy24.pl. Opłacenie dostępu do szkolenia za pośrednictwem operatora wiąże się z akceptacją regulaminu operatora, który dostępny jest pod adresem: przelewy24.pl/regulamin
  5. Usługobiorca ma prawo do otrzymania faktury VAT za szkolenie. Faktury VAT wystawiane są po dokonaniu płatności. Faktura zostanie doręczona Usługobiorcy w formie elektronicznej na adres e-mail podany przez Usługobiorcę.

 

Rejestracja na szkolenie stacjonarne lub szkolenie online         

  1. Rejestracja na szkolenie stacjonarne lub szkolenie online odbywa się poprzez przesłanie zgłoszenia na adres e-mail: szkolenia@cresco.edu.pl lub wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie www.
  2. Termin, czas trwania, przedmiot, program i cenę szkolenia określa informacja o szkoleniu udostępniona na stronie www.
  3. Proces rejestracji na szkolenie wymaga:
    a) podania imienia i nazwiska Uczestnika,
    b) podania adresu e-mail,
    c) złożenia oświadczenia o zapoznaniu się i akceptacji Regulaminu.
  4. Rejestracja jest prowadzona do wyczerpania miejsc zgodnie z limitem miejsc określonym dla konkretnego szkolenia w informacji o szkoleniu na stronie www.
  5. Udział w szkoleniu jest odpłatny. Cena za dane szkolenie podana jest w informacji o szkoleniu na stronie www.
  6. O zakwalifikowaniu się na szkolenie decyduje kolejność opłacenia szkolenia w ramach limitu miejsc określonym w informacji o szkoleniu.
  7. W przypadku niektórych szkoleń, Usługodawca zastrzega sobie prawo do określenia dodatkowych warunków umożliwiających udział w szkoleniu od posiadanego przez Uczestnika wykształcenia lub doświadczenia zawodowego. Warunki te będą weryfikowane po dokonaniu rejestracji. Szczegóły dotyczące dodatkowych warunków zostaną określone w informacji o szkoleniu.
  8. Usługodawca może podjąć decyzję o nieuruchomieniu szkolenia z przyczyn niezależnych od Usługodawcy (np. choroba prowadzącego) lub gdy liczba uczestników zarejestrowanych na szkolenie nie jest wystarczająca do utworzenia grupy. O powyższej decyzji Usługodawca poinformuje Uczestników najpóźniej 3 dni przed planowaną datą rozpoczęcia szkolenia. W takim wypadku Uczestnicy otrzymają niezwłocznie powiadomienie drogą elektroniczną o odwołaniu szkolenia oraz zwrot całości wpłaconej ceny w terminie nie później niż w terminie 14 dni od dnia odwołania szkolenia.

 

Składanie zamówienia na szkolenie do samodzielnego odtworzenia

  1. Złożenie zamówienia na szkolenie do samodzielnego odtworzenia następuje poprzez wybór szkolenia do samodzielnego odtworzenia na stronie www.cresco.edu.pl
  2. Parametry szkolenia, w tym opis treści, czas dostępu do szkolenia i cenę, określa informacja o szkoleniu na stronie www.
  3. Po dokonaniu płatności Uczestnik otrzymuje plik wideo szkolenia do samodzielnego odtworzenia drogą elektroniczną na wskazany przy zamówieniu adres e-mail lub link do odtworzenia na wskazanej platformie.
  4. Jeżeli podczas wykonywania płatności Usługobiorca potwierdza, że w przypadku tej usługi żąda rozpoczęcia jej świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, to jednocześnie  przyjmuje do wiadomości informację o utracie prawa do odstąpienia od umowy  w związku z jej wykonaniem przez Usługodawcę.

 

Prawa i obowiązki Usługodawcy

  1. Usługodawca podejmuje starania, by szkolenia prowadziły osoby posiadające doświadczenie, uprawnienia i kompetencje, które są niezbędne dla przekazania Uczestnikom wiedzy dotyczącej tematyki szkolenia;
    Jednakże Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przyswojenie wiedzy przez Uczestników a także  z tytułu wyboru metody przeprowadzenia szkolenia przez instruktora.
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmian w programie lub planie szkolenia albo do zmian podstawowych parametrów szkolenia, z ważnych powodów lub powodów niezależnych od Usługodawcy. Powyższe zmiany nie mogą stanowić podstawy do kierowania jakichkolwiek roszczeń wobec Usługodawcy, jeżeli zmiany te nie dotyczą założeń szkolenia.
  3. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody lub niemożność korzystania ze szkolenia spowodowane:
    a) podaniem niewłaściwych danych w procesie rejestracji, w tym wadliwego adresu poczty elektronicznej lub takiego adresu, do którego Usługobiorca nie ma dostępu,
    b) niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem rejestracji na szkolenie, jeśli spowodowane zostało to wadą teletransmisyjną, techniczną, awarią urządzeń lub przerwaniem połączenia, z przyczyn niezależnych od Usługodawcy,
    c) siłą wyższą, tj. zdarzeniem zewnętrznym, niezależnym od Usługodawcy, w szczególności takim jak: pożar, powódź, wojna, strajk, blokady dróg, działania władz państwowych, faktyczny lub domniemany atak terrorystyczny uniemożliwiający przeprowadzenie rejestracji i/lub szkolenia.

 

Prawa i obowiązki Usługobiorcy

  1. Uczestnik ma prawo do udziału w wybranym szkoleniu po spełnieniu wszystkich wymagań określonych w informacji o tym szkoleniu.
  2. Uczestnik zobowiązuje się do korzystania ze szkoleń zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego, postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz przyjętymi zwyczajami, a w szczególności do nie naruszania praw innych uczestników szkoleń, a także do przestrzegania przepisów prawa autorskiego.
  3. W celu prawidłowego korzystania ze szkolenia online lub szkolenia do samodzielnego odtwarzania Uczestnik powinien używać programów komputerowych oraz sprzętu spełniających wymagania opisane na stronie cresco.edu.pl
  4. O ile wynika to z informacji o szkoleniu, każdy Uczestnik, który weźmie udział w szkoleniu, otrzyma imienny certyfikat lub zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia. O formie ww. dokumentów (papierowa lub elektroniczna) decyduje samodzielnie Usługodawca. Usługodawca może uzależnić wydanie ww. dokumentu od spełnienia przez Usługobiorcę lub Uczestnika określonych warunków albo podjęcia określonych działań, które zostaną wskazane w informacji o szkoleniu.
  5. W przypadku uczestnictwa w szkoleniu online, Usługobiorca zobowiązuje się dodatkowo do:
    a) samodzielnego zadbania za swoje bezpieczeństwo w sieci i zapewnienia we własnym zakresie dostępu do: sprawnego laptopa/komputera lub innego urządzenia umożliwiającego korzystanie z Internetu,
    b) zapewnienia zaktualizowanego systemu i oprogramowania,
    c) zapewnienia stabilnego Internetu
    d) zapewnieni sprawnego mikrofonu i kamerki internetowej, jeśli forma szkolenia tego wymaga,
    e) zapewnienia cichego pomieszczenia umożliwiającego swobodną komunikację,
    f) zgodnego z prawem, kulturalnego oraz etycznego zachowania zarówno w stosunku do innych Uczestników, jak i prowadzących zajęcia.
  6. O ile wynika to z informacji o szkoleniu Uczestnik ma prawo do zadawania pytań w trakcie szkolenia online w przewidzianej do tego formie.

 

Zasady rezygnacji ze szkolenia online lub szkolenia stacjonarnego

  1. Usługobiorca ma prawo zrezygnować ze szkolenia w każdym czasie poprzez przesłanie oświadczenia o rezygnacji z kursu na adres e-mail: szkolenia@cresco.edu.pl
  2. W przypadku złożenia rezygnacji przez Usługobiorcę będącego Konsumentem przed rozpoczęciem pierwszego dnia szkolenia Uczestnikowi przysługuje zwrot pełnej ceny.
  3. W przypadku złożenia rezygnacji przez Usługobiorcę niebędącego Konsumentem do 3 dni przed rozpoczęciem pierwszego dnia szkolenia Uczestnikowi przysługuje zwrot pełnej ceny. Po upływie powyższego terminu zwrot przysługuje w wysokości 80%.
  4. W przypadku rezygnacji po rozpoczęciu pierwszego dnia szkolenia, Uczestnik otrzymuje zwrot opłaty pomniejszonej o koszt zajęć, które odbyły się do dnia, w którym złożono oświadczenie o rezygnacji proporcjonalnie do długości szkolenia (np. w przypadku rezygnacji po odbyciu pierwszego dnia szkolenia trwającego w sumie 2 dni – zwrot wynosi 50 % uiszczonej ceny).
  5. Zasady rezygnacji ze szkolenia nie stosuje się do szkoleń do samodzielnego odtwarzania.

 

Zasady odstąpienia od umowy

  1. Uczestnik będący Konsumentem może odstąpić od zawartej umowy bez podania przyczyn, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy w formie pisemnej na adres Usługodawcy lub elektronicznej na adres e-mail: szkolenia@cresco.edu.pl w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowo załącznik nr 1 do Regulaminu; skorzystanie ze wzoru nie jest obowiązkowe;
  2. Do zachowania przez Konsumenta terminu, o którym mowa powyżej, wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  3. Usługodawca w przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu umowy przez Konsumenta ma obowiązek niezwłocznie przesłać Uczestnikowi potwierdzenie złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz informacje o zasadach zwrotu opłaty za szkolenie.
  4. W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy przez Konsumenta Usługodawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Usługodawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  5. Konsumentowi, który złożył zamówienie na szkolenie do samodzielnego odtwarzania i wyraził zgodę na dostarczenie przedmiotu zamówienia przed upływem terminu na odstąpienie od umowy, nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy, o czym jest informowany przed złożeniem zamówienia.
  6. W przypadku wykonania w pełni usługi (szkolenia) przez Usługodawcę, Konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od Umowy.

 

Zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych

  1. Usługodawca jest administratorem danych osobowych podanych przez Usługobiorcę̨ celem zawarcia i realizacji Umowy, tj.:
    a) w przypadku Usługobiorcy będącego osobą fizyczną: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres siedziby lub zamieszkania, dane dotyczące rachunku bankowego i płatności wynikających z Umowy, NIP lub PESEL;
    b) w przypadku osoby fizycznej wskazanej jako osoba zawierająca Umowę w imieniu Usługobiorcy lub jako osoba kontaktowa: imię̨ , nazwisko, adres e-mail, stanowisko, numer telefonu;
    c) w przypadku Uczestników: imiona, nazwiska, adresy e-mail, numery telefonu, stanowiska, nazwy instytucji, dane dot. korzystania ze szkoleń – w zakresie w jakim jest to niezbędne na potrzeby realizacji przedmiotu Umowy, rozliczeń́ z Usługobiorcą czy zabezpieczenia lub dochodzenia roszczeń́.
  2. Jako administrator danych osobowych Usługodawca może również̇ przetwarzać dane identyfikujące urządzenie końcowe Uczestników, informacje o logowaniu się ̨do systemów informatycznych i/lub strony www.
  3. Usługodawca przetwarza ww. dane osobowe jako administrator danych wyłącznie w zgodzie z prawem, w tym wyłącznie w przypadkach i w takim zakresie, w jakim spełniony jest co najmniej jeden z poniższych warunków:
    a)przetwarzanie jest niezbędne do wykonania Umowy, której stroną jest Usługobiorca jako osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem Umowy, w zakresie: imię̨ , nazwisko, adres zamieszkania lub siedziby Usługobiorcy będącego osobą fizyczną, numer telefonu i adres e-mail Usługobiorcy lub Uczestnika, dane związane z zapłatą wynagrodzenia wynikającego z Umowy należnego Usługodawcy;
    b) przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Usługodawcy jako administratorze danych;
    c) przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Usługodawcę jako administratora danych, w szczególności w zakresie dochodzenia roszczeń́
  4. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych osób zarejestrowanych w Serwisie oraz Użytkowników zostały opisane w załączniku nr 2 do Regulaminu (“Klauzula informacyjna”).
  5. Zaleca się podawanie przez Usługobiorcę oraz Uczestnika dla celów rejestracji adresu poczty elektronicznej niebędącego danymi osobowymi w rozumieniu przepisów RODO, z uwagi na posługiwanie się nim w czasie przeprowadzanych szkoleń, w szczególności na potrzeby połączenia z Uczestnikiem podczas szkolenia online.
  6. Usługobiorcę poucza się, że podanie adresu poczty elektronicznej jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zapewnienia udziału w szkoleniu;
  7. Usługobiorca może podać adres poczty elektronicznej, który samodzielnie nie ma charakteru danej osobowej w rozumieniu przepisów RODO;
  8. Usługobiorca ma dostęp do podanych w procesie rejestracji danych osobowych, a także możliwość ich poprawiania.

 

Własność intelektualna i prawa autorskie

  1. Z chwilą dostarczenia albo udostępnienia Usługobiorcy usługi (szkolenie do odtworzenia, materiały), Usługodawca udziela Usługobiorcy niewyłącznej i niezbywalnej licencji do korzystania z tych materiałów, wyłącznie jednak na potrzeby własne Usługobiorcy, a w przypadku kursów do samodzielnego odtworzenia wyłącznie w czasie wskazanym jako czas dostępu do szkolenia . Usługobiorca może odtwarzać szkolenie, zapisywać i odtwarzać materiały dla własnych potrzeb. Usługobiorca nie ma prawa zwielokrotniania i/lub wprowadzania do obrotu ww. materiałów, jakiegokolwiek innego udostępniania tych materiałów jakimkolwiek osobom trzecim ani też udzielania dalszych licencji. Udzielenie licencji następuje w ramach wynagrodzenia za dane szkolenie.
  2. Usługodawca oświadcza, że zamierza rejestrować, udostępniać i archiwizować wypowiedzi Uczestników szkoleń oraz, jeżeli w trakcie szkolenia nastąpi połączenie wideo, także rejestrować także przebieg tego szkolenia w postaci obrazu i dźwięku. Pomimo, że nie jest to celem Usługodawcy może dojść do utrwalenia wizerunku Uczestników szkoleń, jednak nie pojedynczego Uczestnika a Uczestnika jako szczegółu całości. Uczestnicy dokonując logowania do danego szkolenia wyrażają zgodę na powyższe działania Usługodawcy w ramach tego szkolenia. Usługodawca usunie na wniosek Usługobiorcy lub Uczestnika zarejestrowane materiały, na których został utrwalony jego wizerunek w sposób, który nie jest zgodny z powyższym opisem lub pomimo tego, że Uczestnik jest przedstawiony jako szczegół całości, w pełni możliwa jest jego pełna identyfikacja.
  3. Usługobiorca w trakcie szkolenia nie jest uprawniony do utrwalania dźwięku i/lub obrazu przebiegu tego szkolenia, bez pisemnej pod rygorem nieważności, zgody Usługodawcy.
  4. W przypadku dokonania takiego utrwalenia bez zgody Usługodawcy, Usługodawca może zażądać od Usługobiorcy i/lub Uczestnika skasowania nagrania, lub jeżeli zostało już rozpowszechnione do zaniechania dalszego rozpowszechniania i usunięcia nagrania z nośników elektronicznych lub z sieci Internet/Intranet.

 

Reklamacje

  1. Reklamacje dot. problemów z korzystaniem ze szkoleń mogą być zgłaszane Usługodawcy pocztą elektroniczną na adres szkolenia@cresco.edu.pl
  2. Każda reklamacja winna zawierać:
    a) dane Usługobiorcy oraz adres poczty elektronicznej użyty podczas rejestracji;
    b) szczegółowy opis problemu.
  3. Prawidłowo złożona reklamacja będzie rozpatrywana przez Usługodawcę niezwłocznie, nie dłużej jednak niż w terminie 14 (czternaście) dni od dnia jej zgłoszenia w sposób wyżej podany. Załatwienie reklamacji będzie polegać na wskazaniu, czy problemy z korzystaniem ze szkolenia wynikły z przyczyn leżących po stronie Usługodawcy, czy też z innych; jeżeli będzie możliwe (bez ponoszenia kosztów przez Usługodawcę) takie ustalenie, Usługodawca wskaże te inne przyczyny.
  4. W sytuacji, w której do rozpatrzenia zgłoszenia niezbędne jest uzyskanie od Usługobiorcy dodatkowych wyjaśnień, termin na rozpatrzenie zgłoszenia reklamacyjnego ulega dodatkowo przedłużeniu o czas udzielania wyjaśnień przez Usługobiorcę.

 

Pozasądowe rozstrzyganie sporów

  1. W przypadku roszczeń kierowanych przez Konsumentów wobec Usługodawcy istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym w szczególności:
    a) poprzez dobrowolną mediację, prowadzoną przez wojewódzkie inspektoraty Państwowej Inspekcji Handlowej oraz ich zamiejscowe oddziały, gdzie rolę mediatora w sporze pomiędzy przedsiębiorcą (Usługodawcą) a Konsumentem pełni pracownik ww. inspektoratu, zachowując zasady bezstronności i rzetelności, mając za zadanie m.in. zaproponować dostępne sposoby rozwiązania sporu; mediacja odbywa się z udziałem obu stron, bezpośrednio w siedzibie ww. inspektoratu albo w siedzibie przedsiębiorcy. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów w tym trybie znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Konsumenci” lub na stronie www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl;
    b) przed stałymi polubownymi sądami konsumenckimi, działającymi przy wojewódzkich inspektoratach Państwowej Inspekcji Handlowej, w tym np. przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Konsumenci” lub na stronie prawakonsumenta.uokik.gov.pl;
    c) nadto Konsument może zwrócić się o pomoc do powiatowego rzecznika konsumentów; powiatowi rzecznicy konsumentów są zlokalizowani przy starostwach powiatowych lub urzędach miasta (w przypadku miast na prawach powiatu), a ich zadaniem jest udzielania wsparcia merytorycznego, w tym bezpłatnej pomocy prawnej, konsumentom; więcej informacji znajduje się pod adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Konsumenci” lub na stronie prawakonsumenta.uokik.gov.pl;
    d) Konsument może również złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w dowolnym terminie.
  2. W przypadku zmiany Regulaminu, jego doręczenie Usługobiorcy odbywać się będzie poprzez umieszczenie na stronie www informacji o jego zmianie, a także poprzez przesłanie Usługobiorcom będącym w trakcie szkolenia informacji o zmianie Regulaminu drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail.
  3. Korzystanie przez Usługobiorcę ze szkolenia po wprowadzeniu tych zmian równoznaczne jest z akceptacją Regulaminu.
  4. Prawem właściwym dla stosunków wynikających z niniejszego Regulaminu ustala się prawo polskie.
  5. Usługobiorca w okresie obowiązywania Umowy winien informować pisemnie lub elektronicznie Usługodawcę o każdej zmianie swojego adresu, a jeżeli wskazał adres do doręczeń – o każdej zmianie adresu do doręczeń. Zmiana taka staje się skuteczna z datą doręczenia ww. notyfikacji Usługodawcy.
  6. Wszelkie spory związane z wykonaniem Umowy będą rozstrzygane:
    a) w przypadku Konsumentów przez właściwe polskie sądy powszechne, z zastrzeżeniem pouczeń zawartych w Regulaminu;
    b) w przypadku Usługobiorców niebędących Konsumentami przez polskie sądy powszechne właściwe dla miejsca siedziby Usługodawcy.
  7. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie od dnia 02.04.2024r.
Twoje dziecko potrzebuje pomocy? Skontaktuj się z nami