Zespół

psycholog

 Jest absolwentką Psychologii Stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Doświadczenie zawodowe zdobyła podczas pracy z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i Zespołem Aspergera oraz ich rodzinami. Pracowała w przedszkolu specjalnym dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz jako psycholog, terapeuta i konsultant w przedszkolach integracyjnych na terenie Krakowa. Brała udział w wolontariatach środowiskowych organizowanych m.in. przez Stowarzyszenie na rzecz dzieci z autyzmem "Zacisze". Obecnie prowadzi zajęcia indywidualne i grupowe dla dzieci i młodzieży z autyzmem oraz innymi zaburzeniami rozwoju, a także konsultacje wychowawcze dla rodziców.

psycholog, terapeuta integracji sensorycznej

Psychoterapeuta w trakcie całościowego szkolenia w nurcie poznawczo-behawioralnym. Ukończyła studia na kierunku Psychologia Stosowana na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. W czasie studiów odbywała praktyki w szkole, w Krakowskim Ośrodku Rehabilitacji Wieku Rozwojowego, w Ośrodku dla Dzieci z Autyzmem i Innymi Zaburzeniami Rozwoju. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w placówkach przedszkolnych oraz centrach wspierających rozwój dzieci, skupiając się na stymulacji sfery społeczno-emocjonalnej. Współprowadziła zajęcia twórcze dla najmłodszych dzieci. Posiada uprawnienia do prowadzenia diagnozy i terapii Integracji Sensorycznej, uzyskane w Polskim Stowarzyszeniu Terapeutów Integracji Sensorycznej. Ukończyła Szkołę Profesjonalnego Coachingu.

 

neurologopeda
MPWJest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego kierunku pedagogika resocjalizacyjna. Ponadto ukończyła studia podyplomowe: Rehabilitacja dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi ze szczególnym uwzględnieniem autyzmu, głuchoty i mózgowego porażenia dziecięcego prowadzone przez prof. T. Gałkowskiego na Uniwersytecie Warszawskim oraz Dwuletnie Studium Pomocy Dzieciom z Autyzmem i Ich Rodzinom prowadzone przez Fundację Synapsis w Warszawie.Jest także logopedą – absolwentką studiów podyplomowych z zakresu logopedii na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie. Ukończyła również neurologopedię na Uniwersytecie Wrocławskim. Posiada wieloletnie doświadczenie w diagnozowaniu zaburzeń rozwojowych oraz wspomaganiu rozwoju dzieci z zaburzeniami, zdobyte w pracy w placówkach terapeutycznych i edukacyjnych. Jest współautorem książki „Jak ćwiczyć komunikację społeczną u osób z autyzmem” oraz międzynarodowego programu multimedialnego „How to talk to be understood” przeznaczonego do nauki prowadzenia rozmów w sytuacjach społecznych dla młodzieży i dorosłych osób z autyzmem.

 

psycholog, doktor nauk społecznych w dziedzinie psychologii, pedagog specjalny

Psycholog, doktor nauka społecznych w dziedzinie psychologii. Ukończyła studia magisterskie, a następnie doktoranckie w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ukończyła również studia licencjackie z pedagogiki specjalnej (specjalizacja Oligofrenopedagogika) na Uniwersytecie Pegagogicznym. Na studiach psychologicznych realizowała ścieżkę specjalizacyjną Psychologii Klinicznej Dziecka. Odbyła praktyki w Pracowni Psychologii Dziecka Instytutu Psychologii oraz w szkole dla dzieci i młodzieży z autyzmem. Odbyła dwuletni staż w OTE Kangur, a następnie prowadziła zajęcia stymulujące rozwój twórczości oraz zajęcia przygotowujące do pójścia do przedszkola dla dzieci 2,5 oraz 3-letnich. W ramach pracy doktorskiej prowadziła badania dotyczące związków między rozwojem poznawczym i społecznym dzieci. Brała udział w kilku projektach badawczych oraz prowadziła własny grant badawczy Funkcje zarządzające a tutoring rówieśniczy, finansowany ze środków Narodowego Centrum Nauki. Pracuje również w Instytucie Psychologii UJ, prowadząc zajęcia dydaktyczne dla studentów w zakresie psychologii rozwoju dzieci i młodzieży, diagnozy psychologicznej oraz psychologii klinicznej dziecka.  Pracuje w projekcie badawczym realizowanym w Laboratorium Psychologii Rozwoju Małego dziecka.