Zespół

psycholog

Jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku Psychologia ze specjalizacją Psychologia Kliniczna Dziecka. Ukończyła również Studium Pedagogiczne Uniwersytetu Jagiellońskiego. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym oraz wczesnoszkolnym. Odbyła dwuletni staż w Centrum Twórczej Edukacji Kangur w Krakowie, gdzie współprowadziła zajęcia dla różnych grup wiekowych mające na celu rozwijanie twórczego myślenia u dzieci. Swoje doświadczenie w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu zdobywała podczas wolontariatu w Centrum Maltańskim, a także jako pracownik socjalny w ramach Specjalistycznych Usług Opiekuńczych realizowanych przez PCK Kraków. Aktualnie pracuje w Niepublicznym Przedszkolu Krasnal obejmując opieką psychologiczną dzieci w wieku 3-7 lat, w tym także dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Prowadzi indywidualne zajęcia psychoterapeutyczne dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, treningi umiejętności społecznych oraz grupowe zajęcia psychoedukacyjne dla wszystkich grup przedszkolnych. Współpracuje również z Politechniką Krakowską w ramach projektu „Jestem ZA wiedzą”.

psycholog, doktor nauk społecznych w dziedzinie psychologii

Ukończyła studia magisterskie na kierunku psychologii na Wydziale Filozoficznym Uniwersytetu Jagiellońskiego. W trakcie studiów realizowała ścieżkę specjalizacyjną z zakresu zdrowia. W 2016 roku obroniła pracę doktorską, uzyskując stopień doktora nauk społecznych w dziedzinie psychologii (specjalność: psychologia rozwojowa). Zrealizowała również program Anglojęzycznych Interdyscyplinarnych Studiów Doktoranckich "Społeczeństwo-Technologie-Środowisko". Pracuje na stanowisku adiunkta w Zakładzie Psychologii Rozwojowej i Wychowawczej im.S.Szumana w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego, gdzie prowadzi zajęcia dydaktyczne z zakresu m.in. psychologii rozwojowej, diagnozy psychologicznej oraz pomocy psychologicznej dzieciom i młodzieży, a także realizuje projekty badawcze z zakresu psychologii rozwoju. Doświadczenie zawodowe zdobyła współpracując z instytucjami zajmującymi się diagnozą oraz wspomaganiem rozwoju dzieci i młodzieży po typowym przebiegu rozwoju oraz dzieci z zaburzeniami rozwojowymi. Specjalizuje się w diagnostyce psychologiczej oraz we wspomaganiu rozwoju poznawczego i społeczno-emocjonalnego.

psycholog

Psycholog, doktorantka w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. W ramach studiów zrealizowała ścieżkę specjalizacyjną Psychologii Klinicznej Dziecka. Ukończyła również Studium Pedagogiczne Uniwersytetu Jagiellońskiego. Doświadczenie zawodowe zdobyła podczas pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwoju, w tym głównie ze spektrum autyzmu i Zespołem Aspergera. Pracowała jako psycholog w przedszkolach integracyjnych na terenie Krakowa, prowadząc indywidualne i grupowe zajęcia dla dzieci. Brała także udział w wolontariatach środowiskowych organizowanych przez Stowarzyszenie na Rzecz Dzieci z Autyzmem "Zacisze" oraz Maltańskie Centrum Pomocy Niepełnosprawnym Dzieciom i ich rodzinom. Uczestniczyła w kilku projektach badawczych realizowanych w Instytucie Psychologii UJ, dotyczących rozwoju dzieci.

fizjoterapeuta, terapeuta Integracji Sensorycznej

Jest absolwentką Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach na kierunku Fizjoterapia. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu Integracji Sensorycznej. Posiada doświadczenie w pracy w zakresie rehabilitacji osób ze schorzeniami ortopedycznymi oraz neurologicznymi w różnym wieku. Dysponuje niezbędną wiedzą i umiejętnościami do podejmowania działań wspierających rozwój dziecka w zakresie Integracji Sensorycznej oraz propagowania wiedzy na ten temat.