Zespół

neurologopeda

KMUkończyła filologię polską z logopedią na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie oraz międzyuczelniane studia podyplomowe: Neurologopedia z elementami audiologii i foniatrii na Uniwersytecie Pedagogicznym i Medycznym Centrum Kształcenia Podyplomowego UJ. Jest doktorantką w Zakładzie Neurolingwistyki Uniwersytetu Pedagogicznego, autorką artykułów naukowych i popularnonaukowych z zakresu logopedii. Doświadczenie zawodowe zdobyła podczas praktyk w kilku krakowskich ośrodkach m.in. w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1, na Oddziale Psychiatrii Dzieci i Oddziale Psychiatrycznym Dziennego Pobytu Szpitala Dziecięcego im. Św. Ludwika w Krakowie oraz w pracy jako polonista i logopeda w gimnazjum. Posiada również doświadczenie w pracy terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami komunikacji językowej oraz jako nauczyciel akademicki na stacjonarnych studiach logopedycznych i podyplomowych studiach neurologopedycznych.

 

psycholog

PZUkończyła studia na kierunku psychologia na Wydziale Filozoficznym Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz studia podyplomowe z zakresu Diagnozy klinicznej dziecka i jego rodziny na Uniwersytecie Warszawskim. Zrealizowała studia magisterskie Etyka- mediacje i negocjacje na Wydziale Humanistycznym Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Realizowała Uprawnienia Pedagogiczne w Studium Pedagogicznym Uniwersytetu Jagiellońskiego. Posiada doświadczenie w prowadzeniu terapii indywidualnej oraz grupowej dla dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, trudnościami emocjonalnymi oraz wymagającym stymulowania rozwoju. Prowadziła zajęcia dla dzieci stymulujące rozwój twórczości, a także wspierające kompetencje komunikacyjne oraz kompetencje społeczne. Współpracuje z przedszkolami, obecnie pracuje w Przedszkolu Montessori "Małymi Kroczkami".

Praktykę zdobywała w Specjalistycznej Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej dla Dzieci w Wieku Przedszkolnym w Krakowie, Zespole Szkół Integracyjnych nr 1 im. Janusza Korczaka w Krakowie,Szkole Podstawowej nr 4 mim.Romualda Traugutt , a także w Niepublicznym Przedszkolu "Bajka", gdzie prowadziła zajęcia terapeutyczne dla dzieci i towarzyszyła dzieciom jako nauczyciel wspomagający. Interesuje się wspomaganiem sprawności poznawczych i społecznych dzieci w wieku przedszkolnym.  Współpracuje z przedszkolami.

Logopeda, polonistka, nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, terapeuta ręki.

Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas praktyk w specjalistycznych ośrodkach (m.in. w Centrum Maltańskim, Zespole Szkół Specjalnych nr 13 dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem, Poradni Psychologiczno-Pedagogiczna nr 3, Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Wieliczce), wieloletniej pracy w przedszkolu jako nauczyciel i logopeda, a także współpracując z Pracownią Badań nad Językiem Dziecka w projekcie badań nad opóźnionym rozwojem mowy pod kierunkiem prof. Magdaleny Smoczyńskiej.
Jest certyfikowanym trenerem programu Hanen „Learning Language and Loving It”, kanadyjskiej metody wspierającej rozwój mowy i komunikacji dzieci we wczesnym dzieciństwie. Ponadto ukończyła szkolenia z zakresu: opóźnionego rozwoju mowy, SLI – specyficznych zaburzeń językowych, terapii wad wymowy oraz terapii małego dziecka z autyzmem.

 

 

fizjoterapeuta, specjalista korekcji wad postawy, terapeuta Integracji Sensorycznej

Jest absolwentką kierunku Fizjoterapia na Wydziale Rehabilitacji Ruchowej w Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie, gdzie również ukończyła studia podyplomowe z zakresu korekcji wad postawy oraz studia stacjonarne trzeciego stopnia, uzyskując w roku 2014 stopień doktora nauk o kulturze fizycznej. Posiada doświadczenie w zakresie rehabilitacji pacjentów ze schorzeniami neurologicznymi i neuroortopedycznymi oraz profilaktyki, diagnozowania i leczenia wad postawy ciała u dzieci. Od 2009 roku jest pracownikiem naukowo-dydaktycznym w Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie, gdzie prowadzi zajęcia dydaktyczne oraz realizuje naukowe projekty badawcze. Jest autorką wielu publikacji o zasięgu krajowym i zagranicznym oraz wystąpień na międzynarodowych konferencjach naukowych. Członek Polskiego Towarzystwa Fizjoterapii. Absolwentka studiów podyplomowych z przygotowania pedagogicznego w Wyższej Szkole Nauk Pedagogicznych w Warszawie oraz studiów podyplomowych z Odnowy Biologicznej w Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach. Dysponuje uprawnieniami do diagnozowania, planowania i prowadzenia terapii integracji sensorycznej wydanymi przez Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej (Nr certyfikatu 4252).