Zespół

logopeda

JNUkończyła studia na kierunku Filologia polska na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Jagiellońskiego, następnie studia podyplomowe na kierunku Logopedia na Wydziale Humanistycznym Akademii Pedagogicznej w Krakowie. Jest również absolwentką studiów podyplomowych z zakresu pedagogiki specjalnej w Wyższej Szkole Filozoficzno-Pedagogicznej ”Ignatianum” w Krakowie. Od wielu lat fascynuje się rozwojem komunikacji małego dziecka.

Jest logopedą zajmującym się zarówno  terapią dzieci niemówiących jak i dzieci z opóźnionymi i niedokończonym rozwojem mowy.

 

psycholog, psychoterapeuta, oligofrenopedagog

Certyfikowany psychoterapeuta poznawczo-behawioralny. Ukończyła studia na kierunku psychologia na Wydziale Filozoficznym Uniwersytetu Jagiellońskiego realizując ścieżki specjalizacyjne Psychologii klinicznej dziecka oraz Psychologii zdrowia. Ukończyła również Studium Pedagogiczne Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Studia Podyplomowe z zakresu Oligofrenopedagogiki.
Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas stażów m.in.: na Oddziale Dziennym Leczenia Zaburzeń Emocji i Nastroju w Szpitalu Uniwersyteckim, na Oddziale Psychiatrii Osób Dorosłych  w Szpitalu Specjalistycznym im. Ludwika Rydygiera w Krakowie, na Oddziale Onkologii i Hematologii Dziecięcej w Szpitalu Uniwersyteckim w Krakowie, w Zespole Szkół Specjalnych nr 10 w Krakowie,na Warsztatach Terapii Zajęciowej w Stowarzyszeniu „Dobrej Nadziei”. Na co dzień pracuje w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w zespole terapii.

pedagog-terapeuta, terapeuta Integracji Sensorycznej, oligofrenopedagog, terapeuta i edukator dzieci z ASD, terapeuta ręki

Ukończyła studia na kierunku Zintegrowana Edukacja Wczesnoszkolna i Edukacja Informatyczna na Wydziale Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, następnie studia podyplomowe na kierunku Diagnoza i Terapia Psychologiczno-Pedagogiczna na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, studia podyplomowe Edukacja i wspomaganie osób ze spektrum autyzmu (ASD) w Wyższej Szkole Humanistyczno-Ekonomicznej w Brzegu oraz kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki. Uprawnienia do prowadzenia diagnozy i terapii Integracji Sensorycznej uzyskała w Polskim Stowarzyszeniu Terapeutów Integracji Sensorycznej (Nr certyfikatu 3096).
Posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć terapeutycznych i edukacyjnych oraz metodą Integracji Sensorycznej. Jest współautorem książki "Pierwsze zabawy z integracji sensorycznej dla maluchów". Prowadzi też stronę na FB "Sensoryczne Podwórko". Z dziećmi z zaburzeniami rozwoju pracuje od 2005 roku.

psycholog

Psycholog, doktorantka w Instytucie Psychologii UJ. W ramach studiów zrealizowała ścieżkę specjalizacyjną Psychologii Klinicznej Dziecka. Odbywała praktyki w przedszkolu, szkole podstawowej, a także w ośrodkach zajmujących się diagnozą i terapią małego dziecka. Prowadziła lub współprowadziła indywidualną terapię dzieci z zaburzeniami o typie autyzmu, niepełnosprawnością intelektualną, mózgowym porażeniem dziecięcym. W ramach stażu w OTE Kangur współprowadziła zajęcia stymulujące rozwój twórczości. Prowadziła zajęcia przeznaczone dla młodzieży gimnazjalnej i licealnej, mające na celu popularyzację wiedzy psychologicznej. Współprowadziła warsztaty dla nauczycieli i dla osób opiekujących się małymi dziećmi. Od 2011 roku uczestniczy w realizowanym w Laboratorium Psychologii Rozwoju Małego Dziecka w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego projekcie „Narodziny i rozwój zdolności do mentalizacji”.