Zespół

psycholog 

ASzUkończyła studia na kierunku psychologia na Wydziale Filozoficznym Uniwersytetu Jagiellońskiego realizując ścieżkę Psychologii Klinicznej Dziecka. Jest psychologiem dziecięcym, zajmuje się zarówno wspomaganiem rozwoju dzieci o typowym przebiegu rozwoju jak i dzieci z zaburzeniami rozwojowymi. Posiada doświadczenie w zakresie diagnozy oraz terapii dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwojowymi. Współpracowała z Laboratorium Psychologii Rozwoju Małego Dziecka min. projektując zadania testujące poziom rozwoju rozmienienia społecznego dzieci 12 i 18 miesięcznych. Brała udział w ogólnopolskiej akcji „Wczesnego wykrywania zaburzeń komunikowania się i rozwoju społecznego” prowadząc badania przesiewowe. 

Od kilku lat współpracuje z Uniwersytetem Jagiellońskim prowadząc zajęcia dydaktyczne. Prowadziła zajęcia Stymulowanie rozwoju dziecka, obecnie realizuje autorskie zajęcia Terapia małego dziecka z autyzmem. Jest współautorką publikacji Zabawy dla dzieci z autyzmem oraz autorką wielu szkoleń i warsztatów dla rodziców, specjalistów i studentów.

 

specjalista psychiatrii dzieci i młodzieży

ZSUkończyła Wydział Lekarski Collegium Medicum UJ w 2000 roku. Pracuje w Klinice Psychiatrii Dzieci i Młodzieży Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie oraz Oddziale i Poradni Psychiatrii Dziecięcej WSSD im. Św. Ludwika w Krakowie. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie diagnozy zaburzeń rozwojowych u dzieci i młodzieży.

Ukończyła szkolenie całościowe do certyfikatu psychoterapeuty.

 

 

psycholog, psychoterapeuta (w trakcie szkolenia)

AS

Ukończyła studia na kierunku psychologia na Wydziale Filozoficznym Uniwersytetu Jagiellońskiego realizując ścieżkę Psychologii Klinicznej. Posiada doświadczenie w  zakresie diagnozy zaburzeń ze spektrum autyzmu, konsultacji dla rodziców oraz zajęć terapeutyczne dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwoju. 

Obecnie realizuje całościowy kurs  Psychoterapia ze szczególnym uwzględnieniem terapii rodzin. Zajmuje się pracą z rodziną w zakresie poradnictwa, wsparcia i terapii w ujęciu systemowym.

Pracuje pod stałą superwizją certyfikowanego superwizora PTP.

 

 

pedagog, trener Szkoły dla Rodziców i Wychowawców

Ukończyła pedagogikę specjalną na Uniwersytecie Pedagogicznym oraz Studium Pomocy Dzieciom z Autyzmem i ich Rodzinom. Od wielu lat zajmuje się zarówno diagnozą i terapią dzieci z zaburzeniami rozwoju jak i wsparciem ich rodziców. Prowadziła wiele szkoleń i warsztatów dla rodziców i wychowawców, wspierających ich kompetencje wychowawcze. Pracuje w Centrum Autyzmu, gdzie prowadzi zajęcia terapeutyczne i edukacyjne. Na przestrzeni lat wprowadziła wiele autorskich projektów tj. „Klub aktora” dla młodzieży z autyzmem, spotkania psychoedukacyjne dla rodziców pod hasłem „Porozmawiajmy o…”

We współpracy z Wydawnictwem WiR oraz Wydawnictwem Harmonia tworzy pomoce edukacyjne i terapeutyczne.

neurologopeda
MPWJest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego kierunku pedagogika resocjalizacyjna. Ponadto ukończyła studia podyplomowe: Rehabilitacja dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi ze szczególnym uwzględnieniem autyzmu, głuchoty i mózgowego porażenia dziecięcego prowadzone przez prof. T. Gałkowskiego na Uniwersytecie Warszawskim oraz Dwuletnie Studium Pomocy Dzieciom z Autyzmem i Ich Rodzinom prowadzone przez Fundację Synapsis w Warszawie.Jest także logopedą – absolwentką studiów podyplomowych z zakresu logopedii na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie. Ukończyła również neurologopedię na Uniwersytecie Wrocławskim. Posiada wieloletnie doświadczenie w diagnozowaniu zaburzeń rozwojowych oraz wspomaganiu rozwoju dzieci z zaburzeniami, zdobyte w pracy w placówkach terapeutycznych i edukacyjnych. Jest współautorem książki „Jak ćwiczyć komunikację społeczną u osób z autyzmem” oraz międzynarodowego programu multimedialnego „How to talk to be understood” przeznaczonego do nauki prowadzenia rozmów w sytuacjach społecznych dla młodzieży i dorosłych osób z autyzmem.

 

fizjoterapeuta

Ukończyła studia na kierunku fizjoterapia na wydziale Wydziale Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum. W 2014 roku uzyskała certyfikat międzynarodowego terapeuty koncepcji NDT-Bobath. Jest fizjoterapeutą dziecięcym, posiadającym doświadczenie w pracy z dziećmi i niemowlętami ze schorzeniami wieku rozwojowego, opóźnionym rozwojem motorycznym, zaburzonym napięciem mięśniowym, wadami postawy, zaburzeniami ośrodkowego układu nerwowego, chorobami i obciążeniami genetycznymi.
Prowadzi zajęcia z  wykorzystaniem koncepcję PNF oraz elementów integracji sensorycznej. Przeprowadza diagnozy rozwoju motorycznego oraz zajęcia stymulujące prawidłowy rozwój ruchowy dziecka.

psycholog, pedagog specjalny

Psycholog, doktorantka w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ukończyła również studia licencjackie z pedagogiki specjalnej (specjalizacja Oligofrenopedagogika) na Uniwersytecie Pegagogicznym. Na studiach psychologicznych realizowała ścieżkę specjalizacyjną Psychologii Klinicznej Dziecka. Odbyła praktyki w Pracowni Psychologii Dziecka Instytutu Psychologii oraz w szkole dla dzieci i młodzieży z autyzmem. Odbyła dwuletni staż w OTE Kangur, a następnie prowadziła zajęcia stymulujące rozwój twórczości oraz zajęcia przygotowujące do pójścia do przedszkola dla dzieci 2,5 oraz 3-letnich. W ramach pracy doktorskiej prowadzi badania dotyczące związków między rozwojem poznawczym i społecznym dzieci. Brała udział w kilku projektach badawczych oraz prowadziła własny grant badawczy Funkcje zarządzające a tutoring rówieśniczy, finansowany ze środków Narodowego Centrum Nauki. Prowadzi zajęcia dydaktyczne dla studentów w zakresie psychologii rozwoju dzieci i młodzieży. Współprowadzi autorski kurs dla studentów psychologii U progu szkoły: ocena i trening umiejętności samoregulacji dzieci 6-letnich. Pełni funkcję sekretarza Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Rozwoju Człowieka.

logopeda

JNUkończyła studia na kierunku Filologia polska na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Jagiellońskiego, następnie studia podyplomowe na kierunku Logopedia na Wydziale Humanistycznym Akademii Pedagogicznej w Krakowie. Jest również absolwentką studiów podyplomowych z zakresu pedagogiki specjalnej w Wyższej Szkole Filozoficzno-Pedagogicznej ”Ignatianum” w Krakowie. Od wielu lat fascynuje się rozwojem komunikacji małego dziecka.

Jest logopedą zajmującym się zarówno  terapią dzieci niemówiących jak i dzieci z opóźnionymi i niedokończonym rozwojem mowy.

 

psycholog, terapeuta Integracji Sensorycznej

Ukończyła studia na kierunku Psychologia kliniczna w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, a także Pedagogikę specjalną o specjalności Resocjalizacja na Wydziale Filozoficznym Uniwersytetu Jagiellońskiego. Obecnie uczestniczka całościowego szkolenia w nurcie systemowo-psychodynamicznym przygotowującego do uzyskania certyfikatu psychoterapeuty. Posiada kwalifikacje do prowadzenia diagnozy i terapii Integracji Sensorycznej uzyskane w  Polskim Stowarzyszeniu Terapeutów Integracji Sensorycznej. Doświadczenie zawodowe zdobywała w trakcie stażu w poradni dla dzieci z autyzmem, w przedszkolu terapeutycznym, a także jako wolontariuszka projektów wspierających osoby niepełnosprawne oraz chorujące psychicznie.

fizjoterapeuta

Ukończyła studia na kierunku fizjoterapia na Wydziale Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum. Doświadczenie zawodowe zdobyła podczas stażu w poradni dla dzieci z autyzmem, w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie, wolontariacie w Maltańskim Centrum Pomocy Niepełnosprawnym Dzieciom i Ich Rodzinom, a także Hospicjum Cordis w Katowicach. Jest fizjoterapeutą dziecięcym na co dzień pracującym z dziećmi zaburzeniami rozwoju w szkole oraz w świetlicy terapeutycznej. Prowadzi zajęcia z wykorzystaniem koncepcji PNF
i elementów integracji sensorycznej.

psycholog

Ukończyła studia na kierunku psychologia na Wydziale Filozoficznym Uniwersytetu Jagiellońskiego realizując ścieżki specjalizacyjne Psychologii klinicznej dziecka oraz Psychologii zdrowia. Ukończyła również Studium Pedagogiczne Uniwersytetu Jagiellońskiego. Obecnie swoją wiedzę poszerza w Szkole Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Uniwersytetu SWPS.
Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas stażów m.in.:
w Zespole Szkół Specjalnych nr 10 w Krakowie, na Oddziale Psychiatrii Osób Dorosłych  w Szpitalu Specjalistycznym im. Ludwika Rydygiera
w Krakowie, na Oddziale Onkologii i Hematologii Dziecięcej w Szpitalu Uniwersyteckim w Krakowie, na Warsztatach Terapii Zajęciowej
w Stowarzyszeniu „Dobrej Nadziei”. Na co dzień pracuje w przedszkolu terapeutycznym dla dzieci z autyzmem.

pedagog, terapeuta Integracji Sensorycznej

Ukończyła studia na kierunku Zintegrowana Edukacja Wczesnoszkolna i Edukacja Informatyczna na Wydziale Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, następnie studia podyplomowe na kierunku Diagnoza i Terapia Psychologiczno-Pedagogiczna na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie oraz kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki. Uprawnienia do prowadzenia diagnozy i terapii Integracji Sensorycznej uzyskała w Polskim Stowarzyszeniu Terapeutów Integracji Sensorycznej (Nr certyfikatu 3096).
Na co dzień pracuje w Centrum Autyzmu. Posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć terapeutycznych i edukacyjnych oraz integracji sensorycznej. Jest współtwórcą projektu „CtrlAutyzm- zajęcia komputerowe dla dzieci i młodzieży z autyzmem oraz zespołem Aspergera z zakresu nauki podstaw programowania w języku Scratch.
Od 10 lat pracuje z dziećmi z zaburzeniami rozwoju.

psycholog

Psycholog, doktorantka w Instytucie Psychologii UJ. W ramach studiów zrealizowała ścieżkę specjalizacyjną Psychologii Klinicznej Dziecka. Odbywała praktyki w przedszkolu, szkole podstawowej, a także w ośrodkach zajmujących się diagnozą i terapią małego dziecka. Prowadziła lub współprowadziła indywidualną terapię dzieci z zaburzeniami o typie autyzmu, niepełnosprawnością intelektualną, mózgowym porażeniem dziecięcym. W ramach stażu w OTE Kangur współprowadziła zajęcia stymulujące rozwój twórczości. Prowadziła zajęcia przeznaczone dla młodzieży gimnazjalnej i licealnej, mające na celu popularyzację wiedzy psychologicznej. Współprowadziła warsztaty dla nauczycieli i dla osób opiekujących się małymi dziećmi. Od 2011 roku uczestniczy w realizowanym w Laboratorium Psychologii Rozwoju Małego Dziecka w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego projekcie „Narodziny i rozwój zdolności do mentalizacji”. 

psycholog

KKUkończyła filozofię na Uniwersytecie Śląskim oraz psychologię na Uniwersytecie Jagiellońskim. Pracuje jako diagnosta i terapeuta dzieci z zaburzeniami rozwoju. W trakcie całościowego szkolenia  przygotowującego do uzyskania certyfikatu psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego, organizowanego przez Zakład Terapii Rodzin Katedry Psychiatrii CMUJ. Pracuje pod stałą superwizją certyfikowanego superwizora SNP PTP.

 

 

psycholog

PZUkończyła studia na kierunku psychologia na Wydziale Filozoficznym Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jest w trakcie realizacji Uprawnień Pedagogicznych w Studium Pedagogicznym Uniwersytetu Jagiellońskiego. Obecnie realizuje studia magisterskie Etyka- mediacje i negocjacje na Wydziale Humanistycznym Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Praktykę zdobywała w Specjalistycznej Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej dla Dzieci w Wieku Przedszkolnym w Krakowie, Zespole Szkół Integracyjnych nr 1 im. Janusza Korczaka w Krakowie, Krakowskim Hospicjum dla dzieci im. ks. Józefa Tischnera. Prowadzi zajęcia indywidualne oraz grupowe dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz innymi trudnościami rozwojowymi. Interesuje się wspomaganiem sprawności poznawczych i językowych dzieci w wieku przedszkolnym.