logopeda
Ukończyła studia na kierunku Filologia polska na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Jagiellońskiego, następnie studia podyplomowe na kierunku Logopedia na Wydziale Humanistycznym Akademii Pedagogicznej w Krakowie. Jest również absolwentką studiów podyplomowych z zakresu pedagogiki specjalnej w Wyższej Szkole Filozoficzno-Pedagogicznej ”Ignatianum” w Krakowie. Od wielu lat fascynuje się rozwojem komunikacji małego dziecka.
Jest logopedą zajmującym się zarówno terapią dzieci niemówiących jak i dzieci z opóźnionymi i niedokończonym rozwojem mowy.
Wybrane kursy i szkolenia:
Wspomagające i alternatywne sposoby porozumiewania się uczniów niemówiących ( Szkoła bez barier)
Program Rozwoju Komunikacji (Makaton)
Picture Exchange Comumunication System Pyramid Educational Consultants of Poland
Zespół Aspergera Centrum Terapii Poznawczo Behawioralnej
Wprowadzenie do diagnozowania małego dziecka z podejrzeniem autyzmu (Fundacja SYNAPSIS)
Trening umiejętności społecznych dla osób z autyzmem (Fundacja SYNAPSIS )
Specyfika funkcjonowania osób z autyzmem i zagadnienia terapii (Fundacja SYNAPSIS)
SLI – Specyficzne zaburzenie językowe – diagnoza, prognoza, interwencja (Instytut Badań Edukacyjnych)
Zaburzenia językowe w kontekście wielojęzyczności (Uniwersytet Jagielloński)
AAC w autyzmie – od dzieciństwa do dorosłości (Stowarzyszenia „Mówić bez słów”)
Spektrum autyzmu – spektrum metod. Nauka i praktyka Kraków
Autyzm u dzieci – istota i postępowanie (PAN)
Osoby z zespołem Aspergera – świat emocji ( Fundacja SYNAPSIS)
Wystąpienia konferencyjne:
Trening Umiejętności Przedszkolnych – wsparcie dziecka z autyzmem w wieku przedszkolnym
( Konferencja Naukowa Systemowe podejście we wspomaganiu rozwoju, edukacji, życia zawodowego
i społecznego osób z autyzmem i zespołem Aspergera Poznań)
Edukacja osób z autyzmem (Konferencja naukowo-szkoleniowa Autyzm u dzieci istota
z i postępowanie PAN Kraków)